Pa-Flex Dış Ticarette de Büyümeye Devam Ediyor

2014 yılında kurulan Pa-Flex, kurulduğu yıldan itibaren iç pazar kadar dış pazara da önem veriyor. İhracat ve Ar-Ge çalışmaları faaliyetlerini geliştirmek için hız kesmeden devam ediyor.

Pa-Flex, ‘’Doğayı, Çevreyi ve Ülkemizi Seviyor, Gelecek İçin Üretiyoruz’’ sloganıyla, doğa ve çevre dostu üretim yaparak ülkemiz için ekonomik faaliyetlerin canlanmasına, istihdama ve makroekonomik dengelerin iyileşmesi için yüksek ihracat oranı hedefleyerek katkı sağlıyor.

İhracat faaliyetlerini geliştirmeye yönelik 2023 yılı başlangıcında hayata geçirmiş oldukları OKSB (Onaylanmış Kişi Statü Belgesi) belgesini alarak dış pazarda daha hızla büyümesi amaçlandı. Bu belge ile Ticaret Bakanlığı tarafından firma güvenilirliği tescillenmiş oldu.

60’ın üzerinde farklı ülkeye ihracat gerçekleştiren Pa-Flex’in hedefi bu sayıyı arttırarak ülkemize katkı sağlayabilmektir.

Katıldıkları yurtdışı ve yurtiçi fuarlar sayesinde ihracat yaptıkları ülke sayısını ve müşteri portföylerini dünya çapında arttırmaktadır.  Bu sayede Pa-Flex markalı ürünlerin birçok ülkede proje bazlı ve bayii satışı gerçekleşmektedir. Pa-Flex imzası dünyanın bir çok yerinde büyük projelerde yer almaya devam etmektedir.

 

İSİB’in düzenlemiş olduğu Endonezya ve Malezya da gerçekleştirilen sektörel ticari heyet organizasyonuna katılım sağlayan yeni firmalar ile tanışma ve ürünlerini tanıtma fırsatı bulan Pa-Flex, yeni ihracat faaliyetlerinin başlatılabilmesi için bir adım atarak altyapı çalışmalarını başlatmış oldu. İhracat yaptığı ülkeler kategorisine yenilerini ekledi

Pa-Flex CEO’su Cafer Basık; Mayıs ayında katılım sağlayacağımız Mısır HVAC-R Fuarı için hazırlıklıklarımızı tamamlamış bulunmaktayız. Pa-Flex olarak Yurtiçi ve yurtdışı fuar ve organizasyonlarına önem veriyoruz. Hem ülkemizi temsil etmekten gurur duyuyoruz, hem de ülke ekonomisine daha fazla katkı sağlayabilmek için yeni pazarlardaki yerimizi almak için çalışmalar yürütüyoruz.

Bu görüşmelerin önemini benimseyerek hitap ettiğimiz ancak henüz ulaşmadığımız pazara ve müşteri kitlemize ulaşma gayesindeyiz.  Bu doğrultuda fuar çalışmalarımız ve organizasyonlarımız sürekli olarak devam etmektedir. Müşterilerimize ürünlerimizi, kalitemizi ve müşteri memnuniyeti odaklı bir kuruluş olduğumuzu gösterebilmek adına bu çalışmalara devam edeceğiz. En son katılım sağladığımız Endonezya – Malezya Sektörel Ticaret Heyeti organizasyonundan olumlu sonuçlar ile geri dönüş yapmış bulunmaktayız. Daha önce ihracat yapmadığımız ülkeler ile görüşme sağlayabilmek için ekibimizle düzenli olarak ihracat analizi ve planlama toplantıları yapmaktayız.

 

Ürünlerimizi doğru pazarlarda sunabilmek, doğru kitleye ulaşabilmek ve doğru lojistik planlaması yapabilmek için pazarlama, lojistik ve ihracat departmanları ortak çalışma yürütmektedir. Bu sayede daha önce ihracat yapmadığımız ülkelere ve kitlelere ulaşarak, müşteri potansiyelimizi arttırmakta ve yüksek ürün kalitemizle yeni ihracat çalışmalarımıza başlamaktayız. İhracat gerçekleştirdiğimiz ülkelere ise düzenli ve planlı olarak seyahatler gerçekleştirmekteyiz. Müşteri memnuniyetlerinin geri dönüşlerini dikkate alarak bayi ve proje bazlı ziyaretler gerçekleştirmekteyiz. Yurtdışı bayilerimiz ile sürekli online ve yüz yüze toplantılar gerçekleştirerek pazar ve piyasa araştırması yaparak rekabetçi pazardaki yerimizi korumaya yönelik çalışmalar yapmaktayız. Değişen rekabet ortamına uyum sağlayabilmek için ve sürdürülebilir rekabet ortamındaki konumumuzu korumak için yurtdışı bayilerimizi ziyaret ederek aldığımız geri dönüşleri değerlendiriyor, ihracatlarımıza bu doğrultuda devam ediyoruz.

Bir cevap yazın